Wydawnictwo Hipokampus poinformowało, iż ponownie w sprzedaży hurtowej pojawiły się gry: „Było sobie życie” i „Był sobie kosmos”. Popularność obu tytułów nie maleje, dlatego warto mieć je w swojej ofercie.
Gra „Było sobie życie”
Rodzinna gra planszowa
Wiek:6+
Liczba graczy: 2-4 graczy
Czas rozgrywki: 50 min.
Gra oraz jej grafika są bezpośrednio związane z popularnym serialem “Było sobie życie”. Ilustrowane pytania na temat ludzkiego ciała oraz zdrowia pomagają dziecku zrozumieć jak funkcjonuje ludzki organizm. Celem gry jest zdobycie 7 żetonów Hemo. Aby je zebrać, gracze rzucają̨ kostką, odpowiadają̨ na pytania i otrzymują̨ za każdą poprawną odpowiedź żetony na zmianę̨ – Globinka, Leukocyt i lekarstwo, które według karty przelicznik mogą̨ wymieniać na żetony Hemo.
W tej grze każdy ruch to nowe wyzwanie. Ataki wirusów, pojedynki, wymiany żetonów, niespodziewane wizyty w szpitalu, zwroty akcji i mnóstwo śmiechu. A przy okazji odkrywamy jak to się dzieje, że nasze serce bije i dlaczego… warto myć ręce!
Mocne strony gry
- Najpopularniejsza gra z kolekcji „Było sobie…”.
- Ponad 180 000 egz. sprzedanych w Polsce.
- 275 pytań na temat ludzkiego organizmu, w tym 55 pytań ilustrowanych.
- Poczucie humoru.
- Udane połączenie zabawy i rzetelnej edukacji.
- Dzieci dostrzegają różne procesy zachodzące w organizmie co pomaga im w zrozumieniu zasad jego funkcjonowania.
- Gry posiadają magiczny detektor odpowiedzi, który jest dużą atrakcją dla dzieci.
Gra „Był sobie kosmos”
Wiek: 7+
Liczba graczy: 2-4 graczy
Czas rozgrywki: 50 min.
Co to jest proca grawitacyjna?
Z jaką prędkością̨ podróżuje światło?
Ile ważyłbyś na Marsie?
Dowiesz się, między innymi, w trakcie rozgrywki, polegającej na podróży po dynamicznie przedstawionym Układzie Słonecznym. Podczas każdej tury, Planety Układu przesuwają się na nowe miejsca, co dodatkowo uatrakcyjnia zabawę i wizualnie uświadamia dzieciakom przestrzenne relację między nimi. Celem kosmicznej podróży jest pozyskanie próbek do badań naukowych (magiczne kolorowe kryształki) z 4 różnych Planet. Gracz, który wróci z nimi pierwszy na Ziemię zostaje zwycięzcą rozgrywki.
Mocne strony gry
- Proste zasady.
- Połączenie zabawy i rzetelnej edukacji o Układzie Słonecznym.
- Pięknie ilustrowana.
- Planety Układu Słonecznego przesuwają się na nowe miejsca podczas każdej tury, co uatrakcyjnia rozgrywkę i uświadamia relacje przestrzenne między planetami.